1. Zapomniałem/am hasła, co zrobić?

Wystarczy kliknąć odnośnik "przypomnij hasło" w panelu logowania po czym wpisać adres e-mail podany przy rejestracji. Hasło zostanie przesłane na wskazany adres e-mail.

2. Moja przesyłka nie dotarła, a minęły już ponad 3 dni.
Prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 883 059 939, lub email: biuro@multimaterialy.pl Natychmiast sprawdzimy u spedytora co jest przyczyną opóżnienia oraz gdzie jest przesyłka.

3. Czy umieszczone na waszych stronach ceny są netto, czy brutto?
Wszystkie podawane ceny są cenami brutto.

4.  Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak, wystawiamy faktury VAT.

5. Chciałbym się zarejestrować w sklepie, ale mam jedno pytanie, czy rejestracja pociąga za sobą jakieś konsekwencje?

Zarejestrowanie się nie ma żadnych "ubocznych" konsekwencji. Jest to jeden z warunków dokonania zamówienia przez nasz sklep internetowy, a ponadto daje kilka dodatkowych możliwości (sprawdzanie statusu zamówienia). Rejestracja w sklepie jest bezpłatna, nie zobowiązuje do zakupów w naszym sklepie.